چرا تعویض هر چهار لاستیک برای رانندگی در زمستان یک ضرورت است؟؟

چرا تعویض هر چهار لاستیک برای رانندگی در زمستان یک ضرورت است؟؟

لاستیک های برفی قبلاً به این صورت بودند ، لاستیک هایی که فقط برای رانندگی در برف استفاده می شدند. لاستیک های برفی که قادر به مقاومت و دوام برای مدت طولانی در شرایط رانندگی منظم نبودند. اما اکنون با پیشرفت فن آوری و تغییر نیازهای رانندگان شرایط و استحکام لاستیک ها متفاوت شده است و تعویض لاستیک های زمستانی برای حفظ ایمنی رانندگی ضروری است.

با کشته شدن میلیون ها نفر در اثر تصادف وسایل نقلیه در برف یا یخ ، اکثر رانندگان باید به فکر سرمایه گذاری لاستیک های برفی با کیفیت باشند. حتی اگر در یک منطقه برفی زندگی نکنید ، درصد زیادی از جاده های کشور در مناطق برفی قرار دارند ، به این معنی که در بعضی از مواقع احتمالاً با شرایط خطرناک روبرو خواهید شد. آیا ترجیح نمی دهید با اطمینان رانندگی کنید ؟

لاستیک های برفی فرموله شده اند که انعطاف پذیری را در سرما حفظ کنند . شکل خاص آج و عمق های متفاوت و عمیق تر آن ها باعث میشود تا آب ، لجن و هر نوع رطوبت مزاحم در سطح جاده را از زیر لاستیک به بیرون از بدنه اصلی لاستیک هدایت کنند.

گول لاستیک های تمام فصلی را نیز نخورید – آنها نمی توانند با دمای هوا ، یعنی هر چیزی که زیر 44 درجه است ، سازگار شوند و متعاقباً به دلیل سفت شدن ، قدرت خود را از دست می دهند. این بدان معناست که جاده های سرد و بدون برف خطر جدی برای رانندگان فاقد لاستیک برفی نیز ایجاد میکند .

واقعیت ها این است که داشتن 4 لاستیک زمستانی باعث افزایش پایداری و ایمنی شما در جاده های زمستانی می شود. فرقی نمی کند که وسیله نقلیه شما جلو باشد یا چرخ عقب ، لاستیک های برفی در هر چهار چرخ شما بیشترین تأثیر را دارند. از هر 10 تولید کننده لاستیک 7 نفر موافق این موضوع هستند.
لاستیک برفی و لاستیک های چهار فصل اضافی می تواند هزینه بردار بوده و هم چنین نگهداری از چند سری لاستیک و انبار کردن آن ها دردسر ساز خواهد بود .گرچه شدت زمستان بسته به محل زندگی شما ممکن است متفاوت باشد . اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دارای دمای پایین و یخ زدگی های مداوم یا برف منظم است ، هزینه سرمایه گذاری برای لاستیک های زمستانی کاملاً منطقی است . تعویض لاستیک به شما امکان می دهد بدون توجه به آنچه مادر طبیعت به سمت شما پرتاب می کند ، با اطمینان رانندگی کنید! و از هوای برفی نهایت لذت را ببرید .

اگر برای یافتن لاستیک های مناسب زمستانی برای وسیله نقلیه خود به کمک نیاز دارید ، مشاوران ما در لبخند تایر خوشحال می شوند که به شما کمک کنند. با حمل و نقل سریع ، رایگان و 365 روزه بازگشت آسان شما می توانید لاستیک های زمستانی خود را سریع و راحت خریداری کرده و از رانندگی ایمن لذت ببرید .

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلید کنید

صفحه اصلی