نکاتی برای مراقبت از لاستیک ماشین

نکاتی برای مراقبت از لاستیک ماشین

نکاتی برای مراقبت از لاستیک ماشین

لاستیک های با کیفیت نیز برای ادامه کار مطابق با عملکرد مورد نظر نیاز به نگهداری مناسب دارند. در واقع حفظ کیفیت لاستیک ها چندان دشوار نیست. در مقاله های امروز تیم لبخند تایر نحوه نگهداری لاستیک اتومبیل شما را به اشتراک می گذارد.

1. نوع لاستیک مناسبی را انتخاب کنید.

از نوعی متناسب با شرایط استفاده ، ظرفیت بار و سرعت استفاده کنید. زیرا هر لاستیک اتومبیل ظرفیت بار و محدودیت سرعت مخصوص به خود را دارد.

2. والف را کاملاً ببندید.

والف را در شرایط تمیز و بدون گرد و غبار تعویض کنید و با یک درپوش مناسب برای جلوگیری از افت فشار لاستیک ، مانع ورود خاک شوید و به عنوان عایق اضافی عمل کنید.

3-منتظر سایش لاستیک نمانید.

لاستیک فرسوده از قابلیت های آن می کاهد. بهتر است / لاستیک را وقتی عمق تایر به 0.88 میلی متر می رساند ، تعویض کنید. منتظر نمانید تا کاملاً فرسوده شود.

4. فشار باد لاستیک اتومبیل.

لاستیک با باد کمتر به راحتی باعث آسیب رسیدن به لاستیک می شود. در حالی که فشار زیاد باعث می شود لاستیک به راحتی پاره شود و امنیت شما را به خطر بیندازد ، زیرا ممکن است در اثر اصطکاک گرم زیاد لاستیک منفجر شود. فشار تایر باید مطابق با شرایط باشد تا در طول سفر راحت باشید.

5. تراز و تعادل لاستیک ها

به طور معمول ، لاستیک هایی که بیش از حد معمول استفاده می شوند ، ممکن است به سرعت به حالت پایدار کمتری تبدیل شوند. برای حفظ ثبات لاستیک در حین رانندگی ، در هر 5000 کیلومتر استفاده از تراز و تعادل چرخ را انجام دهید.

این پنج مرحله ساده ای است که می توانید برای حفظ وضعیت لاستیک اتومبیل خود انجام دهید. علاوه بر حفظ لاستیک اتومبیل خود ، همیشه لاستیک هایی با کیفیت بالا  را انتخاب کنید. زیرا لاستیک های با کیفیت همیشه عملکرد بهتری دارند و ماندگاری بالاتری دارند. در رانندگی ایمن و شاد باشید!