لاستیک آچیلس 2233

لاستیک آچیلس 2233

برند آچیلس از سال 1991 منتخب و  بهترین برند  لاستیک بوده است . به دلیل در دسترس بودن ، عمر بالا و خاصیت کشش و کیفیت غیر قابل انکار همواره مورد تحسین خریداران در تمام کشورهای مختلف بوده است .
و همواره با قیمتی مقرون به صرفه نسبت به برند های مشابه ….

برای خریدارانی که نیاز به مجموعه خوبی از لاستیک برای اتومبیل مسافربری و یا شهری، کامیون یا اتومبیل اسپرت و اتومبیلرانی خود هستند

، ما در اینجا هستیم تا همه چیزهایی را که باید در مورد لاستیک آچیلس بدانید..

 

بیایید با پرسیدن این سؤال  شروع کنیم …،

 

لاستیک آچیلس تولید کدام کشور است ؟

 

لاستیک آچیلس در اندونزی تولید می شود. این برند در صنعت لاستیک های جایگزین شروع به کار کرد اما در نهایت با بسیاری از تولید کنندگان خودرو رابطه برقرار کرد. امروزه آچیلس یکی از ارائه دهندگان برندهای بزرگ مانند میتسوبیشی موتور ، هیوندای و دیهاتسو است.

 

رتبه بندی لاستیک های آچیلس به صورت آنلاین ، اغلب منعکس کننده ارزش عالی این برند ، سر و صدای کم و کیفیت عالی آن است. با این حال ، این بدان معنا نیست که فقط هر  نوع از لاستیک آچیلس برای وسیله نقلیه شما بهترین عملکرد را ارائه دهد.

 

در این راهنما می خواهیم در مورد شش لاستیک محبوب آچیلس صحبت کنیم. در مورد هر یک از قابلیت ها ، جوانب مثبت ، منفی و قیمت های آنها بخوانید تا بدانید که ممکن است انتخاب خوبی برای وسیله نقلیه شما باشد

 

 

لاستیک آچیلس 2233

 

در نگاه اول ، بیشتر مصرف کنندگان متوجه می شوند که این یک لاستیک نسبتاً اسپرت است. آشیل 2233 در اتومبیل های اسپرت جمع و جور و کوپه با الگوی نامتقارن و محکم کاربردی و زیباست .

امکانات

برخی از ویژگی های برتر لاستیک ها شامل یک الگوی بهینه دستی است که در اثر شتاب شدید و ترمز سریع ، کشش عالی را حفظ می کند. الگوی آج همچنین به پراکندگی آب و مقاومت در برابر آب کمک می کند ، بنابراین اگر در محلی زندگی می کنید که بارش باران زیاد  است ، انتخاب بسیار خوبی است.

 

رتبه بندی های عملکرد

به طور کلی ، لاستیک دارای رده بندی نسبتاً بالایی از مصرف کنندگان است. مردم به طور مداوم در مورد کیفیت این نوع لاستیک و سازگاری در شرایط مختلف اظهار نظر می کنند ، و همچنین  دارای کشش عالی در محیط های خشک یا مرطوب است. در مقایسه با سایر قیمت های لاستیک/ آشیل 2233 اغلب بخاطر ارزش عالی خود با هزینه ای نسبتاً کم مورد ستایش قرار می گیرد.

 

بهترین وسایل نقلیه برای این لاستیک ها

همانطور که در بالا گفتیم ، این لاستیک معمولاً توسط رانندگانی انتخاب می شود که اتومبیل های جمع و جور  و کوپه را رانندگی می کنند. الگوی نامتقارن ، ثبات برتر و فرمان دقیق را فراهم می آورد ، چیزی که قطعاً از اهمیت رانندگان خودروهای اسپرت برخوردار است. اگر به دنبال افزایش کنترل  وسیله نقلیه خود هستید ، این لاستیک آنچه شما نیاز دارید را دارد.